اسلایدر

سلام

GirLs GeNeRaTioN HouSe

بزرگترین فن کلاب دختران نسل

من یه وب دیگم زدم همزمان با اینجا اپ میشه

اگه اینجا فلفل شد برین اون یکی وب

mygirlsgeneration.rozblog.com

 

شدیدا به نویسنده احتیاج دارم هرکی مایله تو قسمت نظرات ندا بده

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت2:56---25 تير 1391
عزیزم میشه جدیدترین توییت های این گروهو بذاری ممنون میشم
پاسخ:اگه بتونم حتما میذارم


helia
ساعت15:03---17 تير 1391
hello would you link me and would you please put the UNSTOPPABLE MARRIAGE for download?


thanks


almas irany
ساعت9:38---22 خرداد 1391
به وبلاگ
انجمن ضد زنان شلوغ
بیا


Asal
ساعت0:08---22 خرداد 1391
سلام .وقت بخیر وبلاگ خیلی جالبی داری . من لینکت کردم توهم منو با عنوان lovestory بلینک. ممنون می شم راستی وقت کردی یه سری هم به ما بزن. بای.

hadis
ساعت16:48---19 خرداد 1391
سلام عزیزم با اجازت لینکت کردم لطفا تو هم منو با ONLY FOR KOREA بلینک مرسی اونی

عاطفه
ساعت11:19---16 خرداد 1391
من ازدخترا عاشق یوریم راستیهر 2 تا وبتو لینکیدم منو باعنوانم بلینک...حتماتونظرسنجیم بشرکتپاسخ: اومدم وبت لینکیدمنت مییسی

بابلل
ساعت16:53---12 خرداد 1391
ساکت ساکت ساکت
فقط اینجا من حرف میزنم چون به نفعته
پس
گوششششششششششش کن
.
به آدرس زیر برو :
http://www.xpango.com?ref=92686416

و در اون ثبت نام کن . کاااااااااملا قانونی و تایید شده!!!
هر محصولی که دلت خواااااااااااااااست
مثلا من آیپد رو انتخاب کردم
و به تعداد خواسته شده با لینکی که بهت میده زیر مجموعه جمع کن
مثلا برای آیپد 17 تا زیر مجموعه میخواست به راحتی جمع کردم و آیپد از طریق پست اومد جلوی درب خونم
پسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
برو و از لینک زیر ثبت نام کن
:
http://www.xpango.com?ref=92686416


karim
ساعت12:45---8 خرداد 1391
mamnoonam manam to ro link kardam

bazam behem sar bezan
پاسخ:ممنون حتما


AramiS
ساعت17:10---13 ارديبهشت 1391
وقت کردی یه سری هم به من بزن ممنون میشمپاسخ:چشم حتما عزیزممم

تیم حرفه ای تجاری
ساعت19:14---4 ارديبهشت 1391
برای یک بار هم که شده بطور جدی در خصوص مطالبی که در وبلاگ ما مشاهده می کنید ابتدا در اینترنت تحقیق کنید و در صورت تمایل از مشاوره رایگان تیم حرفه ای ما بصورت ارسال ایمیل و اس ام اس در خصوص ارزها و سیگنالهای خرید و فروش بهره مند شوید تا از کابوس استخدام و گرفتن حقوق ماهیانه بخور و نمیر خلاص شوید
تنها وبلاگ تخصصی تفسیر و ارسال سیگنال دقیق در لوکس بلاگ
daneshforex.loxblog.com


asma
ساعت18:43---4 ارديبهشت 1391
salam

webet xeyli ghashange linket kardam u ham mano be esme gem girl link kon mercپاسخ:ممنون اسما جون لینکتم کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 31 فروردين 1398برچسب:,ساعت 17:41 توسط yasi|


آخرين مطالب
» Hyo Yeon and Seo Hyun – LG 3D TV
» Hyo Yeon and Seo Hyun – Nylon Magazine August Issue
» عکسای Tiffany برای مجله CeCi Magazine August Issue
» on High Cut Magazine
» Yoona Eider Promotional Pictures
» Teayeon @ Yeosu Expo Concert 2012
» Yuri Mamonde website pictures
» Yoona @ Yeosu Expo Concert 2012
» Ceci 2008
» Taeyeon focus @ Kpop Nation in Macau
» W Korea
» Seohyun at Gimpo Airport To Japan July,8th
» سری کامل عکسای sooyoung در مجله star1
» Yoona Freshlook contact lens
» Yuri – Mamonde Youtube Movie Capture
» CASIO Baby-G Pictures
» Seohyun for The Face Shop
» تبلیغ جدید دخترا برای LG 3D Smart TV
» Hyoyeon Is Getting Prettier by the Day